Meldingen

Iets te melden of een klacht? Laat het ons weten!

Wat is een melding?

Een melding kan over van alles gaan. Over alles wat u ons graag wilt laten weten. Complimenten zijn welkom maar wij horen het ook graag als u verbeterpunten ziet. Dus niet tevreden of blij verrast? Laat het ons weten!

Waar gaat een melding over?

Zols gezegd, een melding kan over alles gaan. Over behandeling, bejegening, of het gedrag van een zorgverlener of een medewerker van Levinas. Of over organisatorische en medische zaken in en rondom het gezondheidscentrum. Uw positieve feedback, uw kritische blik: u helpt ons als u het ons laat weten. Wij zijn er blij mee. Ook een klacht zien wij als een verbetermogelijkheid.

Wie kan melden?

Iedereen die gebruik maakt of heeft gemaakt van de diensten van een zorgverlener/medewerker van Levinas kan een melding maken. In bepaalde omstandigheden kunnen deze gebruikers zich ook laten vertegenwoordigen door hun

  • wettelijke vertegenwoordiger

  • gemachtigde

  • zaakwaarnemer

  • nabestaanden

  • mantelzorger

Hoe kunt u melden?

Bijvoorbeeld met de kaart die u in de wachtkamer kunt vinden en achter kunt laten in de daarvoor bestemde meldbox in de wachtkamer. Melden kan ook via de contactpagina van de website.

  • Deze pagina delen: